fredag 30 oktober 2009

Sista Halloween LOn...

...... jag lovar ;-)



Jag har mistat bakgrunden med svart för att dämpa det gröna lite. Huset och Halloween har jag skurit med sillen och "we want candy" är det nya 4x8 Haunted alfabetet. Killarna på kortet är Melkers äldre kompisar som var här och spökade ifjol. Då var vi inte beredda men hade lite godis hemma som tur var. I år har jag laddat upp med tablettaskar så det räcker till alla otäcka varelser som hittar hit.

I morgon är det Halloween-party för killarna hos en tjejkompis och på kvällen ska vi till min farbor och faster på en bit god mat och trevligt umgänge.

Ha en underbar fredagskväll!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

teres sa...

Varför sista ;)? Jag gillar också Halloween! Kikat runt på din blogg. Gillar massor :D, jag kommer tillbaka!