torsdag 22 oktober 2009

Kvalitetstid...

... ska det bli i helgen. Inte med mina barn (i alla fall inte förräns på söndag) utan med världens bästa Rimna =) I morgon bitti svänger jag förbi mamma med grabbarna och sedan bär den av pysselsaker fullastade bilen till Hallsberg och Anna-Maria.

Det ska bli så himla kul att umgås och pyssla lite och på lördag är det dags för mini-träff hos Stellas. Längtar =)

Får ta tag i min packning så jag inte glömmer något men först tänkte jag visa ett Halloweenkort jag gjorde för ett tag sedan och skickade till Susan på Scrapyland, i det stora landet over there. Jag gillar verkligen halloween-stilen med orange/lila/grön och alla "läskiga" figurer och nu var det extra kul att göra ett kort när jag hade någon speciell att skicka det till.

Visst är fladdermössen söta? De är utskurna med Silhouetten.

Trevlig helg och Kramelikram

2 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Thijhooo vad kul vi kommer att ha!

Kladdkakan är bakad nu sitter jag bara och väntar...

Kram

Susan... sa...

and I loved the card sweetie!

KRAM!