måndag 19 oktober 2009

Lekt lite med dockor...

Qks paperdolls är så roliga att leka med. Jag fick lite utstansade "kläder" och en brandmansdie av underbara Susan på Scrapyland. Så här blev resultatet av min lek med klippdockorna.



Titeln lyder: När jag blir stor ska jag bli BRANDMAN ...eller FARFAR

Alldeles nyligen frågade jag Viggo vad han skulle bli när han blev stor. Snabbt kommer svaret Brandman (killarnas dagmammas man är brandman och de har hälsat på honom på brandstationen)
eller farfar! Jag blev aldrig på det klara med om han ville BLI EN farfar eller SOM SIN farfar. Hans farfar är månskensbonde och Viggo är väldigt faschinerad av hans traktor, tröska och annat spännande.
Nu är ju farfars hår och skägg lite gråare men annars är det faktiskt lite likt honom ;-)



Inte det snyggaste jag gjort men jag ville leka "slut" på de utstansade håren jag fått.



Min första tanke var att skriva "In case of emergency - sleep with a fireman" men jag var lite osäker på hur det skulle tas "over there" ;-)

Nu väntar jag bara på resten av utstyrslarna jag har beställt =)
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Nallebr.. sa...

åå så fina kort du gjort!!