tisdag 3 november 2009

Tjohoooo!!!!

Visst är det skönt att komma hem från jobbet på kvällen och vissa kvällar är det extra kul att komma hem...... Speciellt när man har två STORA jiffypåsar som väntar =)

Jag slet upp det största paketet först, det som hittat hela vägen från USA. Det innehöll dessa godingar:

Kan knappt bärga mig till jag får lite tid över att leka med dessa dockor =)
Härliga Susan hade även stoppat i lite Halloweengodis till mina killar. Vilken lyckad kombination - Halloween och Pez - Melker är galen i båda =)

Som ni ser hann Martin öppna påsen med Candy Corns innan jag hann fota ;-)



Det andra paketet kom från PaperMaze, jag passade på att handla lite under helgens rea. Efter förra helgen med Anna Maria (Rimna) blev jag så inspirerad av att använda distressdynor och blending "handtaget" att jag inte kunde hålla mig längre. Sedan slant det visst med några Inkido-stämplar och annat smått och gott av bara farten ;-)



Ha en underbar dag!

Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

tack tack!! Behövs lite yngre folk i politiken, som kan öppna ögonen på en del gamla "skruttar" :) Ser fram emot att få börja!