söndag 22 november 2009

Reggaefest =)

I går var vi på Reggaefest i bygdegården. Det var jättekul och i dag har vi varit väldigt slöa får jag erkänna... ;-) Tur att jag har världens bästa svärföräldrar som mer än gärna passar våra barn.

Så här snygg var jag!! Håret var tom för stort för att komma med på bild (eller är det min man som är en urusel fotograf?? ;-)



Jag hade beställt mörkbrunt maskeradsmink men jag fick det ljusbruna. Mailade dem att jag fått fel och efter fyra extra mail fick jag svar att de skulle skicka det mörkbruna till mig. Men inte då, jag fick det ljusbruna igen och då var det för sent att få hem ett nytt. Jag som verkligen sett fram emot att köra "hela racet" och vara riktigt mörk blev jättebesviken för det var verkligen värdelöst - det gick inte att använda. Och jag som köpte det dyraste och "bästa" maskeradsminket de hade för att det skulle fungera. Så jag fick leta fram den mörkaste foundationa jag hade i min demoväska och så bättra på med det mörkaste solpudret. Inte så mörkt som jag hade hoppats på men det fick bli så...

Kolla in mina bruna ögon (linser). Det var så jag själv hajade till när jag såg mig själv i spegeln.





Min snygga make som sparat skägg i flera veckor för det här. Han har inte sett klok ut ;-) Det vanligtvis röda skägget har fått lite mörkare färg av svart maskara. Även ögonbrynen fick en släng av maskaran.


Jag, Martin och Jocke. Snygg min Jocke ;-)
Tyvärr hittade jag inte vår lilla kamera och jag orkade inte släpa med mig min stora så det blev inga bilder från festen.
Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: