fredag 13 november 2009

Äntligen helg =)

Tjohoo så var det fredag igen. Vad fort veckorna går, jag hinner inte riktigt med och nu är det inte långt kvar tills första advent.
Igår fick killarna sin första vaccinspruta och Melker fick jätteont i armen så inatt har vi inte sovit så mycket. Han har legat hos oss och han hade verkligen ont. Han lugnade sig lite efter att ha fått alvedon men det dröjde inte länge förrän han blev orolig och for runt i sängen och grät igen. Så himla jobbigt att inte kunna göra något när de har ont.

I morse var jag mer död än levande när killarna ville gå upp. Det märktes ganska snart att de båda hade behövt sova åtminstonne två timmar till för oj vad griniga och bråkiga de var.
Efter lunch började Melker må illa och fick feber. Som tur var lyckades jag få Viggo att somna så jag kunde sitta med Melker när han mådde som sämst.

Nu håller jag bara tummarna att han (och Viggo) sover hela natten så vi får lite välbehövd sömn för i morgon är det uppstigning tidigt. Jag ska iväg med Karin och Anna till Göteborg på en kurs i silversmide. Vad kul det ska bli =)
Snälla Camilla har ordnat husrum åt oss och som tack får hon en blomma och detta kortet. Jag tyckte det var så kul med den här vikningen så det fick bli ett till ;-)

Förlåt att fotona är så dåliga -det var helgrått ute och så hade jag en grinig Viggo på armen medans jag försökte ta kort.



Det syns inte så bra men jag har stämplat och chalkat lite i ytterkanten på kortet.





På tagen har jag stämplat det lilla fåret och texten "Vi (det stämplade fåret som ska symbolisera FÅR) tacka". Inuti kortet har jag använt en stämpel från Unity Stamp om vänskap.
Det var allt för idag - måste packa och försöka komma i säng. Återkommer på måndag med vad jag har skapat på kursen.
Trevlig helg!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

väldigt snygga kort. ska försöka mig på att göra ett också. Vore lite roligt att ses någon dag. Kanske kan få låna din krokodil och kolla vad för annat kul du har köpt. kram leene