torsdag 20 augusti 2009

Tillfälligt avbrott...

Jag gillar när det åskar men blir mindre glad när den slår ut telefon och internet. Vi har precis fått tillbaka telefon och internet efter ÅTTA hela dagar utan. Kan lova att jag varit frustrerad. Har snabbkollat mailen på jobbet mellan patienterna men inte hunnit med så mycket mer.

Nu när jag är tillbaka i "verkligheten" igen är det mycket som ska tas igen ;-) Har massor att uppdatera bloggen med men hinner inte riktigt än - återkommer i helgen (hoppas jag)

Bara så ni vet ;-)

Kramelikram så länge
Veronica

1 kommentar:

Petraso sa...

hoppas du fått din inkido vinst?
Jag har skrivt till dom som bloggat om den att dom får gärna visa sina alster i våran blogg om det bar ainne håller inkido stämplar och papper! Detta gäller ju så klart dig med!!