onsdag 5 augusti 2009

Så där härligt trött....

.... som man bara kan bli efter en heldag på sjön - precis så trött är jag nu ;-)

Vi har ju inte direkt haft någon tur med vädret på vår semester och soldagarna har varit lätträknade. Därför gav vi oss av tidigt i morse för att komma iväg med båten och hitta en bra plats. Vi är ju inte så båtvana än så vi vet alla "bra" platser men vi har några favoriter som vi bevisligen delar med många och då gäller det att vara tidig. Idag fick vi sällskap med Karin och Martin och deras härliga killar. Vi har haft en jättebra dag med massa sol och bad + en massa gott att äta. Nu ska det bara packas upp och torkas för morgondagens äventyr på sjön.

Scrappningen har det inte blivit så mycket med de sista dagarna men jag kan visa ett kort jag gjorde förra veckan. Jag har använt en härlig stämpel från Unity Stamps som jag färglagt med distresser.


Nä nu väntar sängen så jag orkar gå upp med solen i morgon, eller nästan i alla fall - 8 ska vi vara vid båten. Det gäller att utnyttja sista semesterveckan till max =)
Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

annkan sa...

Superfint!!

Anna Maria Niia sa...

Underbart sött!!!

Hoppas allt är bra med er!
Kram