tisdag 24 februari 2009

I väntan på Sassafras Lass nya papper tänkte jag visa en Melker-LO. Jag gillar det mönstrade pappret så mycket och har haft svårt att sätta saxen i det så till slut bestämde jag mig för att använda det istället för cardstock. Kladdade lite vit akrylfärg för att kortet skulle synas överhuvudtaget. Å så lite blandade dekos och knappar. Den gula björnen med tillhörande pratbubbla kommer från Lagerhouse (eller hur man nu stavar det...)





Detaljbild på den härliga björnen. Lite kul kuriosa, den stora röda knappen satt på en leksaksclown som Melker fick av mormor. Den var han väldigt förtjust i och när den skulle hamna i papperskorgen (trasig) klippte jag bort knappen. Den är jätterepig och nött men jag tyckte det var en rolig detalj på en Melker-LO =)

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du har en utmaning att hämta på min blogg.
Hoppas du tar den.

Mvh
Marianne