fredag 26 augusti 2011

Vi två

Har ju glömt att visa den här LOn jag gjorde för Stellas. Mitt senaste DT-paket gick i höstens brända färger så det var en utmaning för mig som helst skapar i lite mer färgglada material. Det första pappret som jag såg var detta fina collagepapper och ordet LOVE så det fick bli en bröllopsLO.


Det är så smidigt att sakta men säkert fylla på bröllopsalbumet =)



Flossen var egentligen orange men jag färgade in den med lite distresser.



Det söta silverhjärtat satt på en tag i en tunika jag köpte tidigare i somras. Det mesta av materialet kommer från Stellas.se

Ha en underbar helg, vi dukar för kräftskiva ikväll!!



1 kommentar:

Annacarin sa...

Tjusigt!
Bra när man kan ta vara på lite av varje från ''livet runt omkring'' Tycker att det finns mycket just på kläder som man kan använda!
Vad fina ni är på kortet:)
Ha en skön helg!
Annacarin