tisdag 2 augusti 2011

Stella 6 år

Söta Stella fyller 6 år och får det här somriga kortet från mina grabbar. Passade på att hänga på en utmaning med "Beach" tema på nya utmaningsbloggen Stampyland. Jag har maskat och distressat bakgrunden och letade förgäves efter små minisnäckor som jag trodde jag hade någonstans i mina gömmor men de verkade ha fått fötter, tyvärr.




Allt papper kommer från juli-kitet från Little yellow house, dekorationerna kommer lite var stans ifrån =)



Cyklopet har fått lite Glossy accents så det blänker lite fint (syns inte så bra på kortet)




Som vanligt har jag färglagt med copics ( jag orkade inte fota om ;-)



Ha en fortsatt härlig dag! Själv är jag inne på semestervecka 3 av 4 och vädret är underbart så jag ska inte klaga =)

Kramelikram Veronica

3 kommentarer:

Annacarin sa...

Hejsan!
Du skulle behövt några av mina snäckor jag plockade i Lysekil i helgen det förstår jag...! Men jag kan garantera att kortet är jätte snyggt utan snäckor med!
Det är kul när man kan hänga på en utmaning om man ändå ska göra ett kort, hoppas att det går bra för dig där.
Snyggt maskat och färglagt, fina detaljer :) Det blir nog uppskattat av 6 åringen!!
Njut av din resterande semester och ha det bra!
Annacarin

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefint o sött kort! Kram

Morfen sa...

Superfint kort!