måndag 15 november 2010

Julkort för PaperMaze

Hoppas ni alla hade en härlig helg! Vi har tillbringat helgen i Stockholm för vidare färd till Åland med Birka Paradise. Det var vi och familjen F som åkte tillsammans och vi hade en underbar helg. Barnen tyckte det var superkul att först åka tåg och sedan båt.

Mitt i allt packande i fredags missade jag att lägga upp det här kortet ;-)



Som bakgrund har jag stämplat en av PaperMazes nya julstämplar och den härligt gammaldagsa tomtestämpeln har jag färglagt med distresser för att få känslan av ett handkolorerat fotografi. Kila över till PaperMaze för mer info och fler inspirerade alster av mina DT-kompisar.

Ha en härlig vecka!!
Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Superfint!!

Anna Maria Niia sa...

Har du sett att du vunnit igen på Anyabloggen? ;)