onsdag 3 november 2010

Ååååå vad kul!!!

Vad kan liva upp en tråkig, grå och regnig onsdagsmorgon mer än att starta upp datorn och se att man har vunnit en tävling hos The Greeting Farm??? Jag blev så glad att jag studsade runt i köket ett tag =) Spring över till Team Anyas blogg för att se inlägget och läsa Anna Marias tutorial om att maska bakgrunder.

Här kommer mitt kort. Det var en utmaning med en annorlunda vikning. Den var så kul att göra så det blir garanterat några till =)



Jag har embossat snöstjärnorna och kanterna runt det gröna pappret för att markera lite mer (och för att jag var för lat för att göra en vit fotomatta ;-)



Ursäkta det dåliga fotot - jag var tvungen att fota i köksfönstret lite snabbt mitt i morgonstressen för att hinna med deadlinen till tävlingen ;-)

Självkart var jag tvungen att skära till/biga ett kort till Melker mitt i mitt egna pysslande och eftersom min stackars son inte får någon egen blogg ( han tjatar en hel del ska ni tro..) har jag lovat att visa hans kort här. Han ska sätta dit ett foto längre fram men jag hade bara ett, som faktiskt är förra årets kort ;-)



Vill ni ha en mall på kortet hittar ni det på Anya bloggen, några inlägg längre ner.
Nu ska jag återgå till städningen och när den är klar har jag lovat mig själv lite pysseltid - fick några härliga julstämplar från PaperMaze att leka med i lådan igår =)

Kramelikram Veronica

6 kommentarer:

Bittan sa...

GRATTIS!!! det var ett jättefint kort :-)

Annika kort & gott sa...

Grattis till vinsten! Superläckert att använda den här vikningen till julkortet på barnen.
kram Annika

Rutan´s sa...

Grattis, grattis!

Pernilla sa...

Stort grattis !!! Kan förstå att den ledde till vinst.
Härligt kort!
Och grattis till ditt DT-uppdrag hos PaperMaze. De gjorde ett bra val:) Du gör så otroligt fina alster.
Kram
Pernilla

Pernilla sa...

Glömde skriva att Melkers kort är lika fint det:)

Marie/Mison sa...

Grattis till vinsten! Finfina kort! Kul att du också har en pysslig son.