fredag 22 januari 2010

Nya dies =)

Här har det varit fullt upp kan jag lova. Vi kom hem från Idre sent i söndags och alldeles för tidigt på måndagsmorgonen bar det av till Kalmar och en kurs i Synergonomi (bla ljus på arbetsplatser). Kursen är en distansutbildning och det var intressant och roligt.
När jag väl kom hem natten mellan onsdag och torsdag väntade ett spännande paket från Quickutz! Jag varken hann eller orkade med så mycket på torsdagen men det här hann jag slänga ihop. Hoppas på mer scraptid i helgen så jag kan använda resten av de fina diesen.

Busy time here, we came home from our ski vacation late this sunday. Early monday morning I drove to Kalmar for a course in ergonomic vision. It was intressting and fun.
I came home the night between wednesday and thursday and found a package from Quickutz waiting for me!! YAY!!!
I haven't got so much time to play with my goodies but here's what I came up with. Hopefully I'll get some more scrap time this weekend cous I got more dies to play with =)



De nya äppeldiesen och Marigold alfabetet.
The new apple dies and the Marigold alpha.



Jag har använt distress ink och bleding tool för att chalka äpplena lite.
I've used distress ink and a blending tool to chalk the apples.

Jag fick även Spa-outfiten till "pappersdockan" (det låter så mkt bättre på engelska - paper doll... ) och gjorde detta grattiskortet.
I also got the SPA outfit for the paper doll and made this birthday card.



Till insidan av kortet har jag använt min Silhouette och en "pop up card"-design.
I used my Silhouette to cut a pop up card to glue inside the card.



Nä nu väntar sängen, har en fullspäckad helg framför mig med städning, tvätt och tvätt och så lite mer tvätt. Konstigt nog var det ingen som tvättade när jag var på kursen i Kalmar.... ;-)

Time for bed, I have a full weekend infront of me with cleaning, laundry and laudry and then some more laundry.

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Marie Wisén sa...

Skönt att pappers dockan oxå fick njuta av spa! Jätte fint kort!!!!

/Marie