tisdag 8 december 2009

Lussekatsbak

Idag har jag och grabbarna varit hemma och julmyst. Det börjar ju närmare sig jul med stormsteg......



Grabbarna har tjatat hur länge som helst om att få baka lussekatter och idag var det äntligen dags. Jag har lite ont i armen efter gårdagens svin-spruta men inte värre än att jag kunde slänga ihop en saffransdeg.



Jag undrar varför inte mina barn kan se normala ut när jag ska ta kort????



Viggo laddade sina lusseskapelser med MASSA russin.





Koncentrationen är hög =)



Och så här blev resultatet, i lite varierande former och mängd russin.



Snart är det dags för Susans Live-show på ScrapyLand . Susan gör 12 QK-videos inför jul, vissa sänds live och efteråt läggs de upp på bloggen och vissa spelar hon in direkt för bloggen. Så har du lite tid över hoppa över dit och inventera bland de som redan ligger uppe =)
Kramelikram Veronica




2 kommentarer:

Mary sa...

mäh, på min står d att d är 17 dagar kvar till jul!? ;) dags att jag uppdaterar kanske =)

Pauline sa...

Aw!