söndag 13 december 2009

Årets julkort

Tidigare i veckan försökte jag ta årets julkort på grabbarna. Det blir ju inte direkt lättare med åren om jag säger så. Hur svårt kan det vara för två killar att stå nära varandra, framför granen, stå stilla, le och se hyfsat normala ut? Alldeles för svårt visade det sig. Tillslut fick jag nog och fick nöja mig med ett halvbra kort.

Tänkte faktiskt ett tag använda det här kortet, tyckte det speglade mina hulliganer perfekt =)


Ha en underbar lucia!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Annica H sa...

Vilken härlig blogg du har! :)
Full av vardagliga anekdoter och liv!
Jag gillar verkligen bilderna från maskeraden ni var på, och bilderna på barnen. Det är väl härligt med en bild som verkligen visar hur det är? Det är inte så lätt att få barnen att posera... ;)
Mvh Annica H