onsdag 15 april 2009

Tjohoo!!!

Idag var det julafton när jag kom hem från jobbet. Det första jag såg var ett upprivet paket som låg på byrån i hallen. Hurra tänkte jag, nu har objektivet kommit som jag fick för ynka 500 på Tradera. Mycket riktigt! Martin hade inte kunnat hålla sig så han hade rivit upp paketet och bytt till det nya objektivet. (Han är mer intresserad av min nya kamera än han vågar erkänna ;-)
När jag sedan kommer in i köket ser jag ett STORT paket från Quickutz med de nya aprildiesen som släpps den 21/4. Så nu väntar jag bara på att barnen ska slockna så jag kan börja leka!!

Återkommer med bildebevis =)

Ha en underbar onsdagskväll!
Kramelikram Veronica

4 kommentarer:

Kusin Pauline sa...

Vilken underbar hemkomst! Själv kom jag hem till det ljuvliga ljudet av kvittrande överlyckliga marsvin och en spakväll alldeles för mig själv med hårinpackning, ansiktsmask, fotbad och ett glas rött. Fin ny bakgrund du har skaffat! Kram

Björken sa...

Vilken kanonkväll. Jag förstår att du nu blivit kamera ägare... Perfekt tid att skaffa finare kamera, finns ju såå mkt fint att fota nu. Synd att du inte kan komma på söndag = (
Ha det gött
Catrine/

Anna Maria Niia sa...

Härligt med paket!!!

Nu blir jag inte alls nyfiken vad aprildiesen är för figurer... ;)

Fint du gjort här i din blogg!

Tack för ditt "krya på dig", nu är jag måttligt road att vara förkyld, kan jag säga.

När ska vi ses???
Kram Anna Maria

Leia sa...

Pi: Hoppas din Spakväll var lika underbar som det lät =) Petters glasögon är klara, skickar dem idag.

Björken: Undrar vem du saknar mest - mej eller mina nya dies??? ;-)
Hoppas ni får en underbar dag.

Rimna: Mailar dig =)

Kramelikram tjejer