måndag 27 april 2009

Blogg-Candy!!!

Nu så, äntligen är det dags för Blogg-candy.
Ta chansen - jag lottar ut ett QK Sticky Note 4x8 alfabet (från april-releasen), 2x2 Push pin (häftstift, även det från sista releasen), 2x2 Lucky horseshoe (hästsko) och 2x2 Shamrock (klöver).
Allt du behöver göra för en vinstchans är att lämna ett meddelande med vad du helst vill vinna och sedan länka hit från din egen blogg. Har du ingen blogg skriver du det i ditt meddelande =)
Jag drar en vinnare den 10 maj.


Lycka till!
Förresten kan jag tillägga att vi uppmärksammar National Scrapbooking Day (2/5) på Scrap-Mart genom att ha dagliga blogginlägg med tävlingar den här veckan. Titta förbi vetja =)
Kramelikram Veronica

38 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Åh, jag vill helst vinna alfabetet!!!

Länkat och håller mina tummar...

Kram

Ninas hobbyblogg sa...

Jag vill nog helst vinna alfabetet=)
Ska försöka länka i min blogg (...fast den är ju helt ny, så jag kan inte det där så bra ....)

Håller tummarna

Jeanette Wallén sa...

Sticky Note-alfat är sååå snyggt, så det hoppas jag i mina vilda drömmar på att vinna. Visst kan man få önska i alla fall? ;)

Har länkat i min blogg:
http://tettiz.blogspot.com/2009/04/blogcandy-hos-leia.html

Ha det gott!
/Jeanette

jenn sa...

Även jag älskar det nya alfabetet... så det är en chans man inte missar... jag skall direkt länka och hoppas att jag kan generera lite mera trafik till dig ;-)

*kraaaaaaaaam*
jenn

Anonym sa...

Alfabetet, såklart ;)
I am a alfabetsjunkie :D

Har länkat i min blogg.
*kram*

bhelenj sa...

I would like to win the push pin.
Helen

Monika sa...

Alfabetet verkar populärt och det är även min önskevinst! Har lagt en länk i min blogg: http://monikaskort.blogspot.com/2009/04/leia-lottar-ut.html och håller tummarna!

Sofia sa...

Alfabetet vore ju inte helt fel att vinna. Men jag skulle bli glad för vilket som =)

Har länkat till dig i min blogg.

Pysslingen sa...

Klart jag vill vara med och vinna och som de flesta andra så är det alfabetet som lockar mest...

http://www.pyssling-pysslingen.blogspot.com/

Asksvart sa...

Åh ja vill såååå gärna vinna alfabetet, ja har förälskat mig i det.

här hittar du mitt inlägg om utlottningen: http://blueeye.blogg.se/

Anna/Heffaklumpen sa...

Wow, vilken generös bloggcandy!! Jag gillar alfabetet och håller tummarna!! Länkar i ett inlägg...
Kramiz Anna/Heffaklumpen

Linda P sa...

Jag skulle bli den lyckligaste på jorden om jag får äran att vinna alfabetet! Det är som klippt och skuren för en liten fattiglus som jag.

Tyvärr har jag ingen blogg men drömmer ändå om en vinst en vacker dag!

Linda

Susanne sa...

Vilket himla snyggt alfabet! Jag skulle bli jätteglad för en sådan vinst!

Jag har tyvärr ingen blogg, men håller tummen stenhårt ändå :)

Ramona sa...

Hej
Jag vill gärna vinna alfabetet...
länkat och hoppas....

Mary sa...

Hello!
Jag vill också vara med å vinna ju =)
Jag har ingen blogg men jag vill vinna ändå =))
Det lilla söta häftstiftet vill jag ha till min lilla samling!

Gunilla|uniquelyme sa...

Mumsigt alfabet. Det får gärna flytta hem till mig. Har länkat i min sidebar.

Camilla sa...

Alfabetet skulle jag gärna vilja vinna!
Har ingen blogg att länka till.

Emelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emelie sa...

Emelie sa...
Oj oj oj! Ja alfabetet är jättefint! Länkar så jag oxå får en lott =)

Kika gärna in http://emelieochpyssel.blogspot.com/

maxell sa...

Jag följer en stor ström och säger alfabetet. Det är läckert. Jag länkar från här.

Anonym sa...

Vilka fina dies! Naturligtvis blev jag genast förtjust i det fina alfabetet! Skulle passa mig bra då jag är fattig som en kyrkråtta och är en alfabetssamlare!;-)
Gillar även push pin, den är också fin!
Länkar från min blog till dig!

Kramis!

Petraso sa...

-alfabetet är Dööööööööläkertoch min favis..... men nålen är ju sååååååå tuff!

Länkar i min Sidebar till ditt CandY!

Karina sa...

Hej Jag tar gärna chansen på denna blogcandy. Har länkat till dig från min blog med din bild. Tänker även lämna ett eller två bidrag till din tävling.
Kramar Karina

V sa...

Helloj! Jag skulle så gärna vilja vinna alfabetet. Har inte vunnit något på detta viset förr så man kan ju alltid försöka... *ler* Och du.. Vilken härlig blogg du har! Länkar på min blogg till dig.
Ha det gött!

Annica sa...

Vad generöst! Jag vill allra helst vinna alfabetet, men "häftstiftet" skulle oxå förgylla min dag.

Marika sa...

Vill som alla andra väldigt gärna vinna alfabetet. Skulle vara kul efter min senast "lyckade affär!"

Kram Marika

annkan sa...

Har ingen blogg, men skulle heemskt gärna vilja vinna alfabetet. :-)
Skulle i och för sig kunna tänka mig en klöver också. ;-)

/annkan
skruttan_55@hotmail.com

Hanna och Bemi sa...

Jag skulle verkligen vilja vinna alfabetet. Det var år och dar sedan jag hade råd att köpa/unna mig ett nytt alfabet så mina pysselfingrar skulle bli överlycklga om jag hade turen att vinna denna gången! Sedan skadar det ju inte att Sticky Note är härligt och inspirerande.

Anonym sa...

Hej hopp!

Jag skulle bli superlycklig över alfabetet, har tyvärr ingen blogg men hoppas på turen ändå.

cillajsson

SaraK sa...

Åh, alfabetet är så snyggt, så jag håller mina tummar hårt!

AnnaH sa...

Man kan aldrig få för många alfabet =)har tyvärr ingen blogg att länka till

Annethe sa...

Hejsan

Skulle bli väldigt glad om jag vann "häftstiftet", det gillade jag! Har ingen egen blogg men ska muntligen berätta om din härliga blogg!

V.H Annethe

rose-marie sa...

tar självklart också en lott... hade ju vart superkul att vinna =)

gillade alfabetet bäst men skulle ju bli glad för de andra med ;)

har länkat i bloggen nu..

http://roolz.blogg.se/

robbinandersson@hotmail.com sa...

de här var fina... har ingen blogg tyvärr.. skulle helst vilja vinna hästskon...

/robbin

Anonym sa...

En sån här chans vill man ju inte missa! Jag skulle helst vilja vinna alfabetet givetvis men även häftstiftet e en dies jag skulle vilja ha.
länkar i min blogg: itasscrappodatt.blogg.se

//Ita

Anonym sa...

Ååååh så fina saker man kan vinna. Någon blogg har jag inte så jag kan inte länka...Men vinna vore kul om jag gjorde. Vinst? allt e lika fint och fantastiskt.
Kram ElisabethT i Göteborg

Virre sa...

Helst av allt skulle jag ju vilja vinna alfabetet såklart. Men den Push-pin är klart användbar!

Jag länkar förståss!
virrebabblare.blogspot.com

rose-marie sa...

vem blev den lyckliga vinnaren??? *nyfiken*