tisdag 21 april 2009

Quickutz release day

I dag släpps de nya april diesen och för första gången har jag hunnit få dem innan de släpps!!! Har insett att en kartong full med nya spännande dies inte är en så bra kombination med heltidsjobb och två små hulliganer =)

Men lite har jag hunnit att få ihop i alla fall. Först ut är en LO med kort från Kolmården i somras, Melker är inne på Bamses Värld och får en kram av Lille Skutt. Han ville ju helst krama Bamse men det var sån kö dit och när vi började närma oss gick de iväg för ha en föreställning. Attans tänkte mamman som redan tänkt ut titeln på den kommande LOn - Bamsekram =)
Jaja det duger med Lille Skutt...

Jag har använt Marigold och Oatmeal alfabeten, de nya Nesting Circles och Nesting Stars (från mars-releasen)



En LO till med kort från Kolmården (är visst inne i ett stim just nu). Melker, Viggo och jag är inne och klappar getterna. Här är nyheterna Office Supplies och pilarna.

Återkommer senare i veckan med Blogcandy, där jag tänkte lotta ut lite nya dies + det nya 4x8 alfabetet Sticky Note.

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Björken sa...

Visst är det galet att man "scrappar" redan när man tar bilderna. Samt att fotar på ett helt annat sätt sen man började scrappa. Tokiga scrappmammor...
Ha det så kul med allt nytt!
Kram Catrine