fredag 7 januari 2011

Ännu ett kort..

För er som inte märkt det så har jag helt snöat in på The Greeting Farms stämplar, både för att det är så söta men mest för att de är så roliga att färglägga. Här kommer ett kort som jag gjort till en skissutmaning på Anyabloggen.


Nu väntar jag bara på att en viss blond tjej ska gifta sig med en viss brunhårig kille.... förlovning går också bra ;-)
Allt som oftast får jag en kompis vid mitt pysselbord och Melker har tjatat hur länge som helst på att han också ville vara med och tävla. Så för en gångs skull fick han vara med ;-)

Det enda jag har hjälpt honom med var att stansa ut cirkeln och bakgrunden. Han är VÄLDIGT noga med att måla en grå linje runt motivet ;-)
Ha en härlig fredag!!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Jag är oxå svag för TGF stämplarna. Söta, gulliga och roliga att färglägga!

Era kort är superfina båda två.
kram Annika