torsdag 6 maj 2010

Syskonkärlek

I lördags var Martin och Viggo (yngsta sonen) inne i stan för att handla fogskum å lite annat spännande medans jag och Melker (äldsta sonen) var hemma och grejade lite i pysselrummet.
Melker frågade gång på gång om inte Viggo kom hem snart. Lite förvånande för han brukar göra allt för att få vara själv med mig och pyssla.

Efter femte gången frågade jag varför han undrade och fick svaret: - Jag längtar efter Viggo!!
Gulligt tänkte jag för det är ju inte alltid de kommer så bra överens.
Så kom pappa och lillebror äntligen hem och så fort Melker hörde bilen komma sprang han och tog sin godispåse - jag hade ju sagt att de skulle få godiset när Viggo kom hem!!!! Där fick jag svaret! =)

Hubby and Viggo went to town last wednesday while Melker and I did some scrapbooking. But Melker kept asking - When in Viggo's coming home? I asked why he wanted to know and he said he was longing for his baby brother. Oh so cute- I thought!
When they finally came home Melker grabed hold of his candy and said - Viggo is home, I can eat candy!!! I forgot that I promised him his candy when Viggo got home =)



Melker har fått låna min gamla digitalkamera och detta är ett av de bättre korten =)

I let Melker borrow my old digital camera and this is one of the better pics =)

Kramelikram Veronica



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ditt åhh så fina svar inne hos mig och för att du delade med dig av din erfarenhet/upplevelse!
*Stora kramar*

Psst... Kan du behålla en liiten hemlighet? ;)
Vi har faktiskt bestämt oss för att försöka oss på en till liten! Nu väntar vi bara på att få uppleva lyckan av det magiska plusset igen:)