torsdag 20 maj 2010

En LO

Hittade en LO som jag inte visat tidigare. Kortet är väldigt blekt och blått, kanske därför jag inte lagt upp det tidigare ;-) men jag orkade inte ta om kortet (regnet hänger i luften och det är jämngrått) så ni får hålla till godo =)
Det syns lite dåligt men jag har sprejat lite blå mist bakom korten.

I found a LO which I forgot to post. The photo is so pale and blue (that might be the reason why I haven't post it before, lol) but hey, I show it anyway =) It's hard to see from the photo but I sprayed some blue mist behind the photos.



I morgon ska jag följa med Melker till skolan för att lära känna hans blivande fröken och klasskamrater. Tänk att jag snart har en skolkille!

Tomorrow Melker and I are going to his school to see his teacher and friends. I can't believe that my little boy soon will be a school boy!

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: