torsdag 22 april 2010

Vårruset

Fniss, jag vet inte ens om jag kan med att visa den här LOn.... I mitt paket med DT dies fick jag bla de två löparna och löparskorna (från QKs januari release) och eftersom jag hade bestämt mig för att springa Vårruset gjorde jag den här LO.
Men det går ju inte att springa när det är snö och halt eller hur...?? Och sedan var det ju så kladdigt i skogen/grusvägarna när snön väl smälte och så var det ju dags för min operation så jag har ju helt enkelt inte KUNNAT springa eller hur????

Nä, ärligt - jag är för LAT helt enkelt!! MEN igår när barnen cyklade till dagmamman (några kilometer från oss) gick jag och Leia (hunden) dit och sprang hem!!! Det ni ;-) Och för första gången sedan operationen gör det inte ont i handen när jag springer. Så idag tog vi en runda till jag å vovven =) Hoppas det blir en vana för bikinsäsongen är här snabbare än vi hinner säga celluliter!

I'm not sure I venture to show you this LO, giggle. I made it with my DT Januari QK dies and back then I was sure I was going to participate in "Spring Race" in may. But the snow stayed so long and you can't run when it's snowy and slippery right??? And when the snow melted it was to mucky to run and then I had my hand surgery.

Yea right!!! I'm way to LAZY - that's the way it is! LOL!!
But I've been trying to run the last days and yesterday was the first time my hand didn't hurt when I was running!! We (me and the dog) ran today as well and I hope I make this to a good habit! Beach '10 is here faster than you can say cellulites =)



Är det någon av er som ska springa Vårruset och vill ha LOn är det bara att lämna ett meddelande =)

If there's anyone of you who's gonna run Vårruset and want the LO just leave a comment =)

Kramelikram Veronica

6 kommentarer:

Mary sa...

den va ju jättefin!!!!

Leia sa...

Du ska inte springa Maria? För i så fall är den din =)

Ninas hobbyblogg sa...

Jättefin! Springer tyvärr inte....Härligt att handen är så mycket bättre nu att du kan springa, och det verkar ju som du kommit igång med pysslet igen :) Ha en trevlig helg! Kram

Pauline sa...

JAG SPRINGER 10 MAJ! OCH 22 BLIR DET GBG-VARVET! Ligger i hårdträning nu och hoppas på bra resultat =)

Leia sa...

Nina: jag har fortfarande inte kommit igång på "riktigt" men jag hade en hög med alster jag gjorde innan operationen som jag visar nu =)

Pi: Layouten är din (om du vill ha den dvs) jag tar med den nästa gång vi träffas, Kerstins kalas kanske??

Pauline sa...

Gärna! Vad kul! I och med att jag springer varvet den 22 kommer vi inte på grabbarnas kalas, men det hade du säkert redan räknat ut.
Kram