onsdag 17 juni 2009

Så skönt att läsa....

Världens bästa Malin väntar på sitt tredje mirakel inom den närmaste tiden. Nyfiken som jag är tittar jag in i hennes blogg varje dag för en liten uppdatering om magen/bebisen.
Idag hade hon skrivit om en artikel från Vi föräldrar. Den var så klockren och träffande men SÅ härlig att läsa. Jag försökte kopiera den men det gick visst inte ;-) så titta in i Malins blogg, läs och må lite bättre =)
Livet måste inte vara så himla perfekt för att vara bra och man måste inte ha allt som alla andra har.....

Må så gott och ha en underbar midsommar (om jag inte hinner göra något mer inlägg =)

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Malin sa...

Konstigt att det inte gick att kopiera?!? Testa marekera texten o trycka Ctrl o C, ibland funkar det men inte om man högerklickar för att kopiera. O tack för att du skriver så fint om lilla mig:) Var verkligen tråkigt att vi inte kunde vara med i lördags. Nu är det midsommar o snart kommer förhoppningsvis bebis men jag hoppas verkligen att det blir av längre fram! Glad midsommar till dig o din familj! Stor kram Malin