tisdag 8 november 2011

Årets första julkort!!

En del av er har ju gjort julkort hela året men för mig är det premiär!!!  Lite sent kan jag tycka själv men jag har varken haft tid eller jul-mojo förrän nu. Ska leta fram mina julskivor så skapandet kan ackompanjeras av julmusik. Glöggen smakade vi på för flera veckor sedan ;)


De ljuvliga papprena kommer från Little Yellow House november-kit och den ursöta stämpeln hittar ni hos Scrapfabriken.


Försöker lära mig att måla med distresser, så himla kul och "pilligt". Eftersom jag målar med Copics annars har jag mest stämplar med större ytor (som TGF) men nu får jag skaffa mig lite fler "distress-stämplar" helt enkelt =) Köpte i alla fall två julstämplar på mässan som jag får fortsätta öva vidare med.


Lite glitter på snöstjärnan såklart!!
Ha en fortsatt härlig vecka!!

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhhh detta är ju helt underbart!! Me like! A lot!!

Tracy Valure sa...

Your cards are beautiful. Love the coloring and design!
hugs,
Tracy Valure