fredag 10 juni 2011

Vår i luften

Ja, titeln är kanske lite missvisande för här är det riktigt högsommarvärme med tillhörande åskväder ;-) Men men, det var det kortet jag hade framme och som kändes rätt för stunden.

Jag tillhör den skaran som scrappar långsamt, jag kan lätt hålla på med ett kort eller en LO över flera kvällar. Just för att jag inte är riktigt nöjd utan flyttar runt dekorationer och ändrar titlar och så. Inte för att jag tror att det blir bättre men det har bara blivit så. Men på sista tiden har jag helt enkelt tvingat mig själv att pyssla lite snabbare - inte jäktat - men tvingat mig att vara nöjd helt enkelt! Nu är själva skapandet mitt sätt att varva ner och "andas" men om jag blir klar tidigare ger det bara mig tid för fler alster. Allt behöver inte vara sådär perfekt - risken är att man glömmer av alla ideér och roliga händelser om det går för lång tid!

Men vi alla gör ju precis vad som passar oss - det är det som gör den här hobbyn så underbar! Det finns inga rätt eller fel!


Den här LOn tog faktiskt två kvällar, jag erkänner. Men första kvällen passade jag på att mista fyrkanten innan jag gick och la mig så den skulle vara klar nästa dag =) Sedan gick resten som på en dans. Längst tid tog det att klippa ut träden.


Allt material från Stellas.se



Kramelikram Leia

Inga kommentarer: