måndag 13 december 2010

Nästa år...

.... får jag nog göra lite enklare kort som väger lite mindre! De flesta jag har gjort är mer lager på lager och en del dekorationer så nästan alla kommer kräva dubbelt porto ;-) Jaja, det är bara jul en gång om året!

På det här kortet har jag faktiskt varit lite mer sparsam men det var väldigt kul att göra.

Ser ni rimfrosten under kortet? (jag la den stora akrylklossen direkt på rimfrosten för att inte blöta ner kortet)

Tagen har jag distressat och stämplat med Inkidos fina snöflingestämplar. Både tomtestämpeln och "God Jul" kommer från PaperMaze.
Kramelikram Veronica

4 kommentarer:

Sari Hänninen sa...

Jag hittade dig genom TGF's galleri... Vilka fina kort du gör :.-)!

Unknown sa...

Å vilket fint julkort!
"tokgillar"

Kram Nilla

Annika kort & gott sa...

Supersnyggt! Gillade den här varianten av kort, får nog se till att testa den.
kram Annika

Chris_P sa...

wow vad snyggt!!