fredag 26 februari 2010

Liten uppdatering...

... är väl på plats =) Nu var det ett tag sedan och tyvärr får jag nog förbereda er på att det kommer att vara lite mindre aktivitet här i bloggen ett tag framöver. Min stackars hand har blivit mycket sämre så jag klarar inte ens av att jobba längre.

Jag som blir smått tokig om jag inte får pyssla vet inte hur det här ska gå - det verkar vara lång väntetid på operation men jag tröstar mig med mitt nya liv post op =)
Som tur är har jag en hel hög med obloggade alster och jag har lärt mig att hantera datorn med vänster handen så än så länge har jag lite att fylla bloggen med.

I haven't updated my blog for a while and I'm afraid I have to prepare you for less activity on the blog. My hand is getting worse so now I even habe trouble to manage my work.
I'm going nuts if I can't scrap so I have no idea how this will end ;-) But I'm looking forward to my new life post op =)
Luckely I have a big pile of un-blogged projects and since I have learned to type with my left hand I'll do my best to keep the posts coming.

Som jag har berättat tidigare vill Melker gärna vara med och scrappa och han får en massa överblivet "skräp" av mig som han sparar och sorterar i olika burkar =) En dag när jag tog lite foton på kort jag gjort för att maila till Susan på Scrapy Land kom Melker fram med sitt kort och ville att jag skulle ta kort och maila Susan. Och vad gör man inte för sina små ;-)
Och idag har Susan visat det på Scrapy Lands blogg - gissa om lillkillen är stolt!!!

My 5½ y son Melker loves to scrap and one day when I was taking pics of some cards to email to Susan he gave me this card and asked me to take a pic and send to Susan. What wouldn't you do for your little ones? And today Susan posted his card on Scrapy Lands blog
So now I have a proud and happy little guy right next to me ;-)



Och på tal om pyssliga barn vill jag passa på att göra lite reklam för en ny blogg.
Anna Maria/Rimnas söta dotter Molly har med hjälp av mamma startat en alldeles egen blogg.
Molly har varit med oss på pysselträffar och hon kör gärnet med skisser, tävlingar och shopping. Det märks att hon är sin mammas dotter =) Titta gärna in och lämna en kommentar.

Speaking of crafting kids, my friend Anna Marias daughter Molly just started her own scrapping blog. She's a very talanted 7½ year girl who knows what she wants and she's really her mother's daughter =) Pay her a visit and leave some love.

Kramelikram

5 kommentarer:

Mary sa...

MEN vilket fint kort Melker har gjort! =)) Va duktig han är!
Hoppas att d ordnar sig med handen virre, d låter skitjobbigt!! =/

Unknown sa...

Oj!
Jisses vad duktig han är, en blivande Tim Holtz!

Tack själv! Kul att jag fick hänga med dig och sis.
Hoppas att det ordnar sig med op snart och att du blir bra.

Önskar fortsatt trevlig helg
Kram Nilla

Anna Maria Niia sa...

Åh, vilket fint kort Melker har gjort!!! Så duktig han är!

Hoppas du får tid snart för op, för jag vill ju pyssla med dig snart igen!!!

Kram

Ninas hobbyblogg sa...

Vilket underbart kort Melker gjort!! Vad tråkigt med din hand! Hoppas att du får din operation snart o att du kan pyssla på efteråt!! Kram

Karen W sa...

I hope your hand is better soon.

Molly's bog is great, she is very talented