torsdag 30 juli 2009

Lekt lite med min sill...

Allt för länge har min älskade Sihouette stått och väntat på att användas. Jag hinner ju inte använda alla mina härliga pysselgrejer så mycket som jag skulle vilja. Men jag tröstar mig med att allt finns kvar när, eller snarare OM, jag får lite tid över =)

Quickutz har nyligen släppt några nya Print & Cut motiv (man skriver först ut motivet på fotoskrivaren och sedan skär man ut den med Silhouetten) och jag fastnade verkligen för den nya designen. Tyvärr hade jag bara $2 kvar på mitt konto så jag har bara kunnat ladda ner en "shape". Det blev ett "f" (friend) vilket jag tyckte passade bra till korten på Melker och hans stora Nalle Puh han fick av Martins mormor & morfar på sin 1årsdag.

Närbild på f:et som sitter på 3d-kuddar.



Eftersom jag skrev ut f:et i flera storlekar hade jag en hög över och passade på att göra ett kort med samma papper som på LOn



Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: