tisdag 5 juli 2011

Rosa LO =)

Här kommer ytterligare en LO med juli-kitet från Little Yellow House
Så fort jag såg det läckra "björk-pappret" kände jag att jag ville att det skulle få spela huvudrollen i min LO. Jag hade ett alldeles nytaget kort på Viggo i en tröja i hans favoritfärg ROSA. Han är enda killen hos dagmamman och de andra dagmammorna har bara mindre killar så han är rejält präglad på de tre äldre tjejerna han leker med hela dagarna. Allt ska vara rosa och gärna med Hello Kitty, Little pet shop eller princessor ;-) När han skulle ha barnkalas var önskelistan full av Barbiedockor, rosa sparkcykel med Hello Kitty och (hans pappas favorit.. ;-) en sminkdocka, fniss!!


Jag färglade snabbt och enkelt bokstäverna ROSA med en Copics-penna. Vem vet, jag kanske lägger till några dekorationer längre fram men för tillfället är jag faktiskt nöjd men min avskalade LO!




Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Pauline sa...

SUPERFINT! Själv har jag inte scrappat sedan jag blev befruktad höll jag på att skriva men ja.. hm.. Sedan februari iaf. Nu infann sig helt plötsligt viljan att skapa igen, tackar för det!
Kram