lördag 21 maj 2011

Lite för mýcket just nu....

Ja här duggar inte uppdateringarna tätt precis!
Det har varit lite väl mycket runt omkring mig det sista och jag har varit totalt slut både fysiskt och psykiskt på kvällarna när jag kommit hem. Kort kan jag sammanfatta att flera faktorer på jobbet lett till att jag till slut tog det stora beslutet att säga upp mig!! Utan att ha något annat fast jobb. Jag har i alla fall fixat tre veckors sommarjobb (känner mig som 17 igen som sökte sommarjobb, fniss) och så får vi leva på luft, kärlek och de få sparade föräldradagarna tills min 112 dagars avstängning från a-kassan slutar ;-) Det löser sig alltid!!

Sedan får vi se hur det går med min stackars högerhand, opererade den för karpaltunneln för ett år sedan men det blev aldrig bra. På torsdag ska jag till Sahlgrenska för en neurologisk undersökning så får vi hoppas att de kommer fram till var förträngningen eller felet sitter. Vill så gärna kunna använda handen som vanligt igen och slippa all molande värk och den ständiga domningen.

Lovar att uppdatera med lite mer pyssligt inom en snar framtid =)
KRAM på er alla!

2 kommentarer:

Björken sa...

Du är modig! Jag hoppade och tror det löser sig m både handen och jobbet.
Var rädd om dig
// catrine

Chris_P sa...

Usch det är så jobbigt med karpaltunnlarna. Jag har gjort båda händerna och för det mesta är det bra men ibland är jag helkass i ena handen och upp i armen. Hoppas det löser sig!

Modigt att hoppa av jobbet! Livet är för kort för att slösas bort!