onsdag 13 april 2011

Pink card

iCopic har ett Design Team call och till det ska man göra ett kort med något rosa. Chansen är ju minimal men den ökar i allafall något om jag skickar in en ansökan ;-) Här är mitt bidrag:


De underbart somriga papprena kommer från Little Yellow House april kit. Det var ett kit helt i min smak! Synd bara att jag jobbar så förbenat mycket just nu, jag kan riktigt höra hur det ropar på mig när jag kommer hem från jobbet och hela huset måste städas ;-)


Å vad jag längtar efter sommaren med sol och bad! Men vi närmar oss med stormsteg, nu blommar min lilla tuva med blåsippor i rabatten. (som jag fått ärva av min farmor, hon hade i sin trädgård och innan de flyttade från huset fick jag en tuva av henne)


Må så gott!


Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Supersött kort! Ljuvliga färger! :D

Marie/Mison sa...

Supersnyggt kort! Du gör verkligen kitet rättvisa!