onsdag 23 mars 2011

Mer från maran...

En av utmaningarna var att scrappa helt i svartvitt. Det var en utmaning eftersom jag inte hade några svartvita papper alls. Löste allt med att låna svart mist av Nilla och en remsa svart prickigt papper och lite washitape av Catrine. Tur att man har snälla kompisar =)

Jag är inte helt säker på att titeln stämmer - kan man säga så? Eller är det bara vad jag har fått för mig? Jag vet att det är en tv-serie (krigsserie om jag inte fått fel info) men jag tyckte det passade bra. Någon som är bättre på utrikiska än vad jag är får gärna hojta till iså fall!!

Jag hade den stora turen att ramla över att magnet-alfabet. Jag har velat ha ett länge men så letar man ett tag och så är det något annat som man bara MÅSTE ha och så svalnar minnet av det man absolut behövde innan - ja ni vet hur det är. Hur som helst så hittade jag ett med favvo alfabetet Rummage. Så jag tror jag använde det på alla 4 LOsarna jag gjorde på träffen.
Nu är jag på jakt på fler alfabet så är det någon som vet var jag kan hitta dem, får ni gärna höra av er. Nytt eller begagnat spelar ingen roll!

Kramelikram Veronica

5 kommentarer:

Björken sa...

Den blev så fin.

onkis sa...

Du lyckades jättebra med denn LO,jag gillar alster i svart/vitt!

Malin sa...

Tack för dina goa kommentarer om vår mara. Det blir garanterat en ny till hösten:) Riktigt fina alster du fick gjort...och jag har ju en av dina på pysselbordet:) Ska jag skicka den i samma paket som till Cathrine eller till dig?
ha det gott!

Morfen sa...

Vilken cool layout och så fint med stämpelmotiven på, de passar perfekt. :D

Chris_P sa...

Åhh så himla fin!! Måste greja mer med mina mister! Det blir ju så snyggt!