fredag 11 februari 2011

Bubblar snart över...

Vill ju så gärna berätta min lilla hemlighet innan jag bubblar över helt.... Men snart så... Hoppas jag... ;-)

Och nej, jag är inte gravid! Fast i ärlighetens namn hade jag inte blivit ledsen för det, för rackarns vad sugen jag är på en liten till nu när det fullkomligt vimlar av bebisar runt omkring oss. Då är det tur att man har en make som absolut INTE vill ha fler barn, han påminner mig med jämna mellanrum om alla åkommor jag hade som gravid och nyförlöst. Och tro mig det funkar - är inte så sugen på fler bröstabcesser eller foglossningar ;-)

Nu ska jag återgå till städningen, det är vad jag kallar fredagsmys... eller inte ;-)

Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Gudars vad nyfiken jag är *s*.Nu får du snart kläcka ur dig det!
Du har fått det jättefint i bloggen. Å, massor med nya härliga kort.
Kram

Anonym sa...

Ååh så spännande, jag är mäkta nyfiken:)
Förstår din längtan, det är ju så mysigt m småttingar! Men ja, man glömmer ju rätt fort det negativa m gravidmånaderna;) Tacksamt nog har jag haft en väldigt lätt graviditet den här gången *jätteglad*, lite otur nu bara att hon ligger i säte (har fått tid för kejsarsnitt.. på tisdag!! Känns konstigt overkligt att det är så snart..). Nu har vi lyckats blivit tokförkylda jag o lillstumpan också, bara inte bebben blir smittad:S Alltid ska man oroa sig för något, konstigt det där;) Det glömmer man ju också rätt fort, den konstanta oron över minsta lilla sak som kan hända ens ömtåliga försvarslösa små älsklingar..
Kramar